Update CS:GO – 31.05.2016

Kolejny update w Counter-Strike: Global Offensive. Sprawdźmy, jakie zmiany zaszły i czego możemy się spodziewać po kolejnej aktualizacji od Valve.

[PINY]

  • Dodano możliwość zakupienia pierwszej serii pinów za pośrednictwem STEAM (w formie elektronicznej)
  • Dodano możliwość zakupienia pierwszej serii pinów na WeLoveFine.com (w formie fizycznej)

[ROZGRYWKA]

  • Zmniejszono domyślną wartość spec_freeze_time do 3 – wcześniej było 5
  • Wprowadzono pośmiertne fade to black podczas działania mp_forcecamera 1
  • Uzależnienie prędkości przyciemniania obrazu od tego czy otrzymaliśmy strzał w głowę, czy nie

[OGLĄDANIE]

  • Ulepszono kamery na de_cache
  • Ulepszono kamery na de_nuke
  • Wprowadzono komendy cl_spec_use_tournament_content_standards oraz sv_spec_use_tournament_content_standards, modyfikujące nicki zawodników czołowych formacji i umożliwiające wyłączanie name tagów broni

[INNE]

  • Wprowadzono opcję polegającą na tym, że w momencie nakierowania celownikiem na broń, widoczna będzie jej pierwotna nazwa, bez względu na jej ewentualny name tag

[WebAPIs]

  • Zmodyfikowano „Kody Uwierzytelniające”, umożliwiające aplikacjom oraz portalom z zewnątrz dostęp do Pick’Em i Fantasy w czasie trwania majora (szczegóły tutaj)

Dodaj komentarz